Kincses Kalendárium

Kincseim: gyermekeim, családom, barátaim, hitem, olvasmányaim, emlékeim...

2011. március 6., vasárnap

....Fénypusztító társadalom tagjai lettünk...

Először azt hittem ez a fénypusztító téma elég lesz egy facebook bejegyzésre, de úgy látszik nem....
előzmények: Kristóf szombaton egész délelőtt fénypusztító volt...nem tudom honnan vette, meséből nem az tuti, egyszerűen így ébredt....a gond ezzel az, hogy fél a sötétben...kb. délutánra megértette, hogy mi a baj így a fénypusztítással, és onnantól ő volt a fénytakarítóóó :)))

 
Elmondom akkor hogy választódik ki nálunk egy-egy ember a családból bizonyos feladat elvégzésére:

együtt jövünk hazafelé anyósoméktól..
én: kávé, tej van otthon reggelre?
Apa: jaj azt venni kell
én (gyorsan): mivel nekem jutott eszembe ezért Te mész be a boltba...
Apa: de mivel Te olyan hatalmasan okos és bölcs vagy, hogy nincs ellenséged, ebből logikusan következik, hogy Te mész be a boltba...Olyan vagy mint a fénypusztító, igaz Kristóf? lehet Anya fénypusztító, felveszitek magatok közé?
Kristóf: nem....vagyis igen, az egész családot felvesszük (Apa húzza a száját)...Az egész család együtt bemegy a Házba, és felveszi a fénypusztító ruhát...és...tattarattatata
Én (apának): mivel újra egy szintre kerültünk, életbe lép az első mondatom, miszerint mivel nekem jutott eszembe, te mész be a boltba...
Apa: de nem mert rajtam nincs fénypusztító ruha, csak rajtatok, és amíg nincs rajtam a ruha, addig nem vagyok igazi fénypusztító...
Én és Kristóf: de igen
Én: szavazzunk!!! Ki gondolja úgy, hogy apa ruha nélkül is igazi fénypusztító?
Kristóf és én feltesszük a kezünket.
Apa: de Saci Te velem vagy ugye?
Saci cinkosan mosolyog a cumi mögött, pontosan tudja, hogy valamit mondania kéne, de nem száll be a játékba :)))
Én: akkor mi nyertünk, Te mész be a boltba...
Apa: ha már ilyen demokrácia van én azt mondom, hogy nem megyek be a boltba...
Én: Kristóf bemész Te a boltba kávéért és tejért?
Kristóf: igen, Apával bemegyek....
És ezzel eldőlt..... :)))

1 megjegyzés: