Kincses Kalendárium

Kincseim: gyermekeim, családom, barátaim, hitem, olvasmányaim, emlékeim...

2010. december 1., szerda

4 év

Ma 4 éve esett először a hó...akkor péntekre esett...szokatlanul enyhe telünk volt...emlékszem, hogy előző este még csak egy pulcsiban és kardigánban mentem ctg-re. Szerdán este láttam először Kristóf arcát. Szembe fordult az ultrahanggal, és - igaz nem ez a 3 d-s volt, hanem a hagyományos - teljesen kivehető volt az orra és a szája vonala... hogy tiszta apja lesz :) ez nagy erőt adott. Aztán pénteken hajnalban arra ébredtem, hogy elindult...sok kép kavarog bennem arról a napról...a szülőszoba folyosóján a padlót nézve számoltam, hogy hány lépés oda, hány vissza 1-1 fájás között...aztán arra, hogy  várom a dokit,  rebesgetik, hogy valami van a városban...(kiderült, hogy elszökött egy rab és lezárták az egész várost,  2 órával később ért csak be a dokim, anyósomék pedig csak este értek fel.)
Emlékszem, hogy kértem végül edát  de nem volt rá idő...egyszerre csak jött...Norbi állt a fejemnél és drukkolt...és nem akart vége lenni, 1 órán keresztül küzdöttünk, 3 doki állt körülöttem, segítettek, nyomták  a hasamat, és én már nem voltam magamnál, homályos minden begörcsöl a vádlim is fájás közben...és nem is értem mi a baj, már rég kint kéne lennie és valami nem stimmel...látom a szülésznőkön (volt bent két gyakornok is) hogy baj van, látom a dokimon hogy baj van, eldobott valami műszert is az idegességtől...meg fagy a levegő...és akkor végül megmondják vákuum lesz...és időm sincs megijedni már kint van Kristóf...és elvágják a köldökzsinórt...és nem sír fel...én úgy érzem, hogy már sírnia kéne, de nem sír fel...meg is kérdezem, de azt mondják semmi baj, még nem is tudna sírni...aztán végre nyöszörgést hallok gyorsan és csak egy hófehér villanás a kis teste a gyerekorvos kezében, aki fut vele a szomszéd szobába megvizsgálni...mire visszahozzák már fel van öltöztetve, kis mogorva arccal méreget, mint aki vacilál, hogy megtart-e :) imádni való kis kupacka volt....
Ma meg már 4 éves...hihetetlen...okos, szép, beszédes :) szeretetre méltó, lelkes emberke.
 ezen az utolsó képen tiszta diktátor feje van :) már csak 31 év és köztársasági elnök lehet belőle :)))

1 megjegyzés: