Kincses Kalendárium

Kincseim: gyermekeim, családom, barátaim, hitem, olvasmányaim, emlékeim...

2010. november 29., hétfő

hétköznapok








Saci egy igazi nő! Múlt hétvégén melegítőnadrágot adtam rá, mivel csak leszaladtunk a nagyiékhoz, és kértem Kristófot, hogy hozza oda Saci cipőjét. Kristóf mivel tudta, hogy a fekete lakkcipő Saci kedvence, azt hozta ide, én meg nem akartam a lelkébe gázolni azzal, hogy a melegítőhöz nem adom rá, úgyhogy felhúztam Sacira, aki, amint talajt ért a lába elszaladt a sima hétköznapi cipőjéért, és addig nem hagyott békén míg ki nem cseréltem..Mert a 15 hónapos lányom nem vesz melegítőhöz lakkcipőt!!!!
Emellett Saci verekszik...de mindenért...amint valami nem úgy megy ahogy neki tetszik elkezd csapkodni...nos ez amúgy elég komikus, de igazából nem nevetnünk kéne, hanem nevelnünk :))) Kristóffal is rendszeresen birkóznak, oldalra pillantva látom, hogy csapkod, rászólok elvigyorodik és elkezdi simogatni Kristófot :) asszem többet tanul a bölcsiben mint kéne :X:)))
Hétvégén megtartottuk Kristóf szülinapját. Nagyon jól sikerült, 8 gyerkőc volt nálunk, szerintem jól érezték magukat, a fürdőszobát mindenesetre egy időre le kellett zárnom, miután a padló úszott és még a plafon is tiszta víz volt :). A Szamostól hozott vonatos torta tetszett, de még jobban az általam sütött torta, ami liszt nélkül készül (volt 1-2 lisztérzékeny is a bulin). Teljesen elfogyott :))). Kristóf amikor meglátta a feldíszített lakást azt hajtogatta, hogy mindjárt megáll az eszem! Nahát anya! mindjárt megáll az eszem!... Saci végig ette a bulit, de komolyan...folyamatosan evett valamit. A liszt nélküli tortából folyamatosan elvette a nagy szeleteket :).
Ma reggel hívtak a bölcsiből, mert Saci belázasodott, kora délután meg az oviból, mert Kristóf folyamatosan köhög...hurrá....
Este apja próbálta kapacitálni Kristófot, hogy rakjon rendet, és mondta neki, hogyha mindig elrakná a játékait ő lenne a világ legboldogabb apukája. Kristóf válasza? Így legyen, ámen!!! :)))
AZ óvodában pedig, amikor valamelyik nap együtt vittük az apjával, visszaszaladt a teremből és szólt, hogy anya, apa valamit feltétlenül tudnotok kell!! Anya nagyon szép vagy!...imádom, hogy fiam van, aki tud bókolni :)
Felmerült  a halál téma is Kristófnál, hogy ő mikor fog meghalni, mi lesz a halál után ilyesmi..kicsit nehéz volt, nem gondoltam, hogy ilyen korán beszélgetni fogunk ilyesmiről... annyira nem ijeszthettem meg, mert csak a közepén sírt egy kicsit, később aztán már kíváncsian kérdezgetett :)))
Szerdán lesz Kristóf szülinapja...a 4.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése