Kincses Kalendárium

Kincseim: gyermekeim, családom, barátaim, hitem, olvasmányaim, emlékeim...

2010. augusztus 21., szombat

Apa, ez a poló most lesimotta az arcomat?

Ma vidámparkban voltunk. Már évek óta vártam arra, hogy elvihessem a gyermekemet vidámparkba. Apának persze nem volt kedve...merthogy ő augusztus 20-át végig dolgozta..és fáradt....de nem hagytuk magunkat Kristóffal, összefogtunk és rábeszéltük.
Megérkeztünk és rájöttünk, hogy nem csak a mi ötletünk volt mára az adventure land programként. Nem sikerült a kerületben parkolni....Lendvay utcától gyalogoltunk, sorba álltunk, de nem adtuk fel :). Kb 14 éve nem voltam itt, de nagyon sok minden még ugyanúgy van, viszont elég sok az új játék is, bár azok zöme nagyobbaknak való, rémisztős-hányatós dolog, nekünk most kimaradt. Kezdtünk az óriás kerékkel, merthogy abból majd kinézzük, hogy még hova menjünk, de sajnos Sacit erre sem engedték fel, hiába tettem kenguruba (ezt egyébként nem is értem).
Apa meg Kristóf azonban mentek, apa meg is állapította amikor leértek, hogy még mindig van némi tériszonya :).
Ezek után nem volt megállás, voltunk a kanyargóson (én még krinolinként ismerem), tűzoltóautóson, vízi dodzsemen (ezen csak K.), többféle körhintán, csodabiciklin, kézzelhajtós kisvonaton, szellemvasúton, csak dzsungeles volt, dodzsemben, hullámvasúton. A hullámvasútnál Kristóf közölte, hogy Nagyon tetszett anya, csak amikor a dombokon ment lefelé az annyira nem tetszett, akkor féltem kicsit :).
A mesehajóba is ketten mentünk, előtte 3x kérdeztük felváltva az apjával, hogy kell-e pisilni, persze nem volt a válasz, nehogy akár egy percet is vesztegessen a drága időből :). Amikor beszálltunk a csónakba közölte, hogy pisilnie kell...mondtam neki, hogy most már bírja ki, a meséket kutyafuttába néztük, toltam a csónakot ezerrel, de nem értünk ki, a vízipóknál bepisilt :))) de sebaj volt nálunk váltás ruha, csak az üzemeltetők néztek kicsit ferdén amikor mondtam kiszállásnál, hogy egy száraz ronggyal át kellene törölni az ülést...
Volt még elvarázsolt kastély, kürtős kalács evés, vattacukor, arcfestő. Kisoroszlán lett, még mindig rajta van, azzal aludt el. Este átöltözésnél született a címben szereplő kérdés, amely arra vonatkozik, hogy nem törölte-e le a pizsama felső felhúzáskor a festéket :)
Kristóf már nagyon kicsi (értsd 1 éves) kora óta fantasztikus kommunikációs képességgel rendelkezik. A rossznyelvek szerint 2 évesen már többet beszélt mint az apja.... de még beszéd híjján is tökéletesen elmutogatta mindig, hogy mit akar, aztán amikor elsajátította a beszéd tudományát nem volt megállás. Reggel kinyitja a száját és este elalváskor becsukja, a napot végig beszéli. Sokszor csak azt beszél, hogy beszéljen, közölni nem közöl semmit :) Nyelvújítással is sokszor próbálkozik, illetve sietségtől, sok felcserélt szó rögzült, ami aztán hónapokig úgy maradt a szókincsében, míg végül már mi is így használtuk :): kucorka, elpékesztő, az ígérem helyett pedig rendszeresen és következetesen remélemet használ :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése