Kincses Kalendárium

Kincseim: gyermekeim, családom, barátaim, hitem, olvasmányaim, emlékeim...

2010. augusztus 23., hétfő

Fokozzuk az élvezeteket!!!

A szombati vidámpark után vasárnap az állatkertbe mentünk, mert még mindig egy csomó üdülési csekkünk van, és Apa is itthon volt a hétvégén. Na meg Kristóf is szereti. Nagyi is velünk jött. Szerintem jobban sikerült mint a vidámpark. Sikerült körbe járnunk az egészet, etettünk tevét, láttunk lajhárt, krokodilt, ezernyi rovart, elefántot, orrszarvút, vízilovat, majmokat mindenfélét, és a többit, azt hiszem mindenki ismeri az állatkert " kínálatát". Volt arcfestő is megint, most leopárdot kért magának, és nagyon tetszett neki, amikor az apja le kollégázta az igazi leopárdot :). Kristóf teljesen belelkesedett, ilyeneket mondott, hogy Apa, gyere ezt nézd ez milyen hal, mindjárt megáll a szívem!!!!
Voltunk moziban is, 3d-s ingyen mozi van az állatkert közepén, 15 perces kisfilmek. És Kristóf élvezte! Nem akart kijönni a sötét teremből, nem zavarta a hang (1 évvel ezelőtt még nem bírta a bábszínházat), úgyhogy el is döntöttünk,hogy mozi érett a gyerek, és én boldog vagyok mert végre lesz kivel moziba járnom...na persze nem rögtön a Tetovált lánnyal kezdünk, inkább a Toy story 3-mal, de az is valami. És most már tutira megveszem a gyerek bérletet is a színházba :). Az állatkertben legjobban Kristófnak a gorilla család tetszett, ahogy a kis gorilla alszik az anyukáján, teljesen oda volt, hogy milyen édes. A másik kedvenc pedig egy olyan majom volt, aki épp gyakorlatozott az akadálypályáján, majd neki ugrott az üvegnek ott ahol néztük őt. Látszott, hogy nem agresszióból teszi, hanem pusztán valamiféle üdvözlés volt, utána még nézett minket, meg lefeküdt egy kicsit a hátára, majd vissza ment "dolgozni".
Megint este 7-kor értünk haza.


Aztán ma levittem másik nagyiékhoz nyaralni még egy utolsót a héten, én pedig ovis szülőin voltam...a lényeg, hogy meg van  a szőlő jelének, mivel reggel azzal engedett el, hogy ezt szeretné...nem volt egyszerű de sikerült :)....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése