Kincses Kalendárium

Kincseim: gyermekeim, családom, barátaim, hitem, olvasmányaim, emlékeim...

2010. augusztus 26., csütörtök

Kip-kop kopogok....

Tegnap kopogtatóztam, azaz az ajánló szelvényeket gyűjtöttem párt részére. Szeretem csinálni ezt is, mint a standolást, mert nagyon érdekes ennyi emberrel találkozni, megismerkedni, elbeszélgetni, és meghallgatni az esetleges kifogást, amikor nem nekünk akarja adni, de ez a legritkább indok. Inkább az, hogy még meg sem kapták a szelvényeket, ilyenkor mindig mondtam, hogy elvileg már mindenki megkapta, szóval érdemes az önkormányzatnál érdeklődni, hogy biztos rendezett-e a választói névjegyzékbe a felvétel. Ilyenkor általában kinyitották nekem a posta ládát megmutatni, hogy nincs benne... Na és ekkor fordult elő több helyen, hogy méternyi levél, újság szórólap volt benne, mintha hónapok óta nem ürítették volna  a ládát...És volt aki ekkor meg is találta az ajánlószelvényét és kitöltve oda adta :) az egyik helyen a kitöltés alatt összeszámolták a "megtalált" számlákat kb. fél millió jött ki...a furcsa nekem ebben az, hogy hogy tudnak emberek ennyire lazán hozzáállni ezekhez a dolgokhoz, hogy nekem ez miért nem megy? :)))

Más
Beszéltünk Kristóffal telefonon, mennek ma Egerbe, mondta. De mivel fogalma sincs mi az az Eger folytatta is: Bemegyünk az egér szájába, és akkor majd becsukja az egér a száját és olyan sötét lesz, hogy nem is fogjuk látni a kijáratot...és félni fogok...sikerült magát sikeresen megijeszteni a fantáziálással :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése